Merhabalar ,
Merhabalar hanımlar kızım 3 aylık 2120 gram 8 aylık prematüre doğdu bugün kontrolümüz vardı 5 kg olmuş geçen ayda 4400 gramdı 600 gram almış doktor bu kilonun sınırda olduğunu yavaş yavaş havuç suyu elma suyu pirinç unu gibi kaşık mamalara baslamamiz gerektiğini söyledi kızım sadece mama içiyor Aptamil kullanıyruz bu ara beslenmesi azaldı evet ama daha 3 aylık kaşık mamasina başlanılmali mi bilemedim böyle bir durum yaşayan var mi