Esraerdemserin Ipekkuss aaa bende kapaklidayim 4 senedir burdayım eşimin işi için taşındık hiç arkadas edinemedim. Kapaklı in neresindesinuz
Esraerdemserin Guledanur maddi imkan el verirse tepe bölgesi en iyisi. Tepe olmazsa GOP mahallesi olabilir. Oralar biraz daha iyi diğer mahallelerw göre
Meliha1234 28 yaşındayım aslen Samsunluyum dört yaşında bir oğlum var. 18 haftalık hamileyim 🩵 istasyon mahallesinde lemarin orada oturuyorm tanışalım tabiki 😊 Instagram hesabim hasan.meliha
Pastoralsenfoni Bu civarda oturacaksanız Tepe bölgesi en nezih yeri. Çerkezköy çevresine göre daha güzel yaşanabilir bir yer. Ben de istemeyerek buraya evlendim ama alıştım, mutluyum :)
Meliha1234 mttbua hava biraz daha serinleyince parka cikiyoruz biz müsait olursanız yazarım sizede tanışmış oluruz hem