Guledanur 15 sene yaşadım Çerkezköyde. Öğrenciliği İstanbulda geçmiş biri olarak söylüyorum kapaklı, kizilpinar, velikoy değil Çerkezköy merkezde oturursanız gayet güzel ve yaşanabilir. Ben seviyorum Çerkezköyü canım isteyince gidiyordum İstanbula 1.5 saat zaten. İstanbulun kalabalıkligindan sıkılmış ama ara sıra İstanbulu özleyenler için bence yaşanabilir🌸