AnnaKarenina_ Kuzeymomss bez aşırı ince fazla dolduğu zaman ıslak ıslak dışardan hissediliyo gece özellikle sanki taşmış gibi. İlk zamanlar pişik yaptı şuan iyi gidiyor
Kuzeymomss Bebee o da çok önemli değil ya taşma vs yapmıyorsa sıkıntı yok demek. Çok teşekkür ederim 😊
Balcicek1 Kuzeymomss maalesef hiç memnun kalmadım berbat etmişler niye değiştirdiler anlamadım elimde eskisinden var bitince başka marka deneyeceğim
hunilimomy Kuzeymomss bende çok tedirgin olduğum ozellikle ilk bagladigim gece kesin uyku bölüncek taşiracak diye aksine yeniye gore daha iyi geldi bana evet ince diğerine göre ama emiciligi daha iyi çıktı bence
Minel-inannesi Kuzeymomss vende cekincemede kaldim, elimdeki stoklar bitmeden yenisini alayim bu yeni nesil alcagima diyene kadar kalmamis hicbiyerde nasil is anlamadim. Geri topladilar heralde🤷