Bir kaç kişinin yorumunu görmüştüm, çok ince olduğunu ve sızdırma yaptığını söylemişlerdi. Başka kullanan var mı, her yerde yeni nesil olanlardan var. Eğer çok ince ve taşma yapıyorsa başka beze geçmek istiyorum. Kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim ya da başka önerebileceğiniz bez varsa sevinirim.