Semihbebek1 ben 15 yaşıma kadar parmak emerek uyudum. Psikolog ile bıraktım. Kızıma philips avent aldım. Emziklerini sevmedi. Tiksiniyordu. Biri damaklı al dedi. Kauçuk ve silikon aldım. Hatta nuk aldım. Kauçuk az az aldı bıraktı. 3 aylık olduğunda bir gece tüm emzikleri denerken birden nuk damaklı silikon tutmaya başladı. 7,5 aylık hala kullanırız. Gün içerisinde uykusu varken veriyorum sadece. Büyük rahatlık. Bu arada nuk dışındaki diğer damaklıları sevmedi.