Bebeğim 3 aylıktan beri uykusu geldiginde emer Bi ara yaralandı taktım 10 gün fln emmedi tam unuttu dedm hoop yine başladı. Geçer bu durum deselerde şuan 7 aylığız hala emiyor. Emzik kabul ediyorsa emzik vermek mantıklı geliyor bana. Bizim bebis emzik almıyordu malesef