ozturksibel arasmmm yok koku akıntı hiç yok valla takıntı oldu sezaryen olduk alt taraf deforme olmadı diye sevinirken genişledimi diye üzülüyorum
arasmmm ozturksibel koku olmadığı için şükret ve kafana hiç takma inan öylesi daha kötü.. deforme olmamıştır açılma çok olmamış bi de çocuğun geçmediğini de düşünürsek gönlün rahat olsun. Kegel egzersizi ile toparlanır bir kaç aya inşallah