hilaldorukk KLORAK aaa bebek olayını hep düşünmüştüm ama istemez belki diyordum hemen bakayım çok teşekkür ederim ya
yenianne1721 hilaldorukk Ayyy benim bir de ikinci doğum oldu valla bu ara çöktüm iyice şişmanlık kellik 😂
hhiillaalll yenianne1721 inşallah birakır ya birde 6 aylık bebeğim var ıkisinin ortasında uyuyorum ikisi de ilgi bekliyor bazen gerçekten zorluyor beni
yenianne1721 hhiillaalll Anlıyorum canım aynen benimde 5 buçuk aylık bebeğim ve kızım 5 buçuk yaşında kardeşinin doğumu onu çok değiştirdi. Haliyle ben bedenen ve ruhen çok yoruluyorum ne diyelim canları sağolsun 💕
hilaldorukk prenses3565_ baya azalttı bazen küçük fili var hatta ona sarılıyor uyurken ama bazen de uyanınca anneni arkanı dön deyip saçımla oynuyor 🫠 ama eskisi gibi yolmuyor 😂
hilaldorukk [silindi] kreşe gidince düzeldi bizimki arada hâlâ tutuyor ama o eski tutma bağımlılığı yok 😂