_The_ANA_ Monarosa-06 40 ım çıkmadan bebeğimle yürüyüşlere başlamıştım Ekim bebeği oğlum Belki erken başladığımdan belki oğlumun yapısından bilmiyorum ama bebek arabasını hep çok sevdi bebeğim Dışarıda olmak bizim için evde olmaktan daha kolay oldu hep 23 aylık hala bebek arabasını çok sever
_The_ANA_ _Clekli-avokad Yani? He çocuğun bir olmadığını zaten biliyorum. Ben her çocuk birdir mi yazmışım? Kendi çocuğumdan bahsettim
Rez Monarosa-06 hiç bişi olmaz deneyin en azından durmazsa kısa mesafe yapın ki dönebilesiniz, bebiş de alışır çıkmaya, biz 20 günlükken çıktık, şimdi 2 yaş asla evde durmak istemiyor bazen de kötü mü yaptım diyorum 😅😅😅
_Teacher-mom- Monarosa-06 yakın mesafeler de yürüyüş yapın bence. Baktınız huzursuzlaşıyor hemen dönersiniz. Temiz hava iyi gelir hem ☺️
Nurcukk01 bir tane kanguru alın hayat kurtarıyor gerçekten yanınızda bulunsun baktınız arabada durmuyor direk kanguruya takın hemen sakinler bizimki de bebek arabasında durmuyordu her yere kanguruyla gidiyorduk