Monarosa-06 ben hergün çıkıyorum. Oğlumun ilgisi hemen dağılır durmak istemez bebek arabasında. Çok taşıdım kucağımda oğlum, elimde bebek arabası sırtımda çantası 😂 hemde bu sıcaklarda çok fena oluyor ama yine de hergün çıkarım. Hem onun için çok iyi hemde senin için çok iyi oluyor. Bi kere denemekten bişey olmaz :) bi dene