Sualim mom-1 gayet normal benim kızımda mamayla beslendi mama arkasındaki öneriye göre veriyordum düzenli veriyordum ilk aylarda çok alıyorlar sonra yavaşlıyor zaten
senaa2508 mom-1 benim bebek 2 aylıkken 7500 dü 🤣 haftada 500 gr alıyor sadece anne sütü ile besleniyor Dr ve ebeler gayet iyi devam dedi 🤣 suan 3 aylık oldu 8.5 kg ay geçtikçe kg akımı azalıyor bi zaman sonra normale döner merak etmeyin 😄
Dilruba_1 Xyz23 cnm şimdi baktım tekrar 6 yaş civarı 15 kiloymuş tahlil vs yaptırdılar tahlilleri de temiz çıktı değerleri iyi Ne zayıf çocuklar var yani sizinki yine iyi
Eslimebrar mom-1 eee ne yapmayı düşünüyorsunuz çocuğu kampa falan mı sokmak . Yapabileceğiniz birşey yok kilosuda normal 3 saatte bir gayet normal . Daha fazlası vicdansik olur 4 saatte bir 6 aydan sonra
PelinKarabela mom-1 2.5 aylık kızım günder 2 sefer mama veriyorum kalanı anne sütü 6.4 kilo bana normal geliyor. İlerleyen aylarda kilo alımı yavaşlayacak zaten
mom-1 PelinKarabela evet gerçi kilo alımı yavaslıcak o yüzden dert etmiyorum artık bi an fazla gibi geldi işte ilk bebegim bide ondan