Bebeğim 2,5 aylık sadece mama ile besleniyor 3 saatte bir mama alıyor. Kilosu oldukca fazla 5900. Doktor mama aldıgı icin böyle kilo aldıgını söylüyor normal diyor ama sürekli 10 günde 500 gr alıyor korkuyorum baska bir sey de yemiyor varmı böyle şeyler yaşıyan neler yapmak gerekir kilosu böyle cok olup sonradan kilo veren varmı bebeklerimiz saglıklı olsun da 🙏