Neseli5 ArsAyz benim oğlum 26 aylık bugün 3. Gün eğitimde, bizimkide oturmak istemiyor klozete napcaz bilmiyorum burdan dönüşte yok bez istemiyor çünkü
ArsAyz Neseli5 Lazımlık denediniz mi ? Klozet büyük diye sanırım biraz korkuyolar başlangıçta. Oğlum da öyleydi canım ama bezi çıkartmak istemiyodu tek fark bu. Çok sancılı bi süreç malesef ya
Neseli5 ArsAyz yok denemedik lazımlık ,hadi direk tuvalete alışsın diye ordan başladım artık kendim oturdum gösteriyorum bak ne güzel diye , yarın yani 3 günün sonunda birşeyler değişir diye ümit ediyorum 🍀
ArsAyz Neseli5 İnşallah canım 😇 Ben defalarca kez denedim en son umutsuzluğa düşmüştüm ama oldu bi şekilde, olmuyosa zamanı gelmemiştir 😂
Neseli5 ArsAyz ayy bugün, bir komşumuz ile karşılaştık, oda şey dedi , afedersin tasa yaptırarak öğrettik dedi , valla evde vardı denedik çok şükür yaptı tuvaletini nasıl mutluluk nasıl sevinç anlatamam yaaa 😃
Umayduru25 yaseminoztrk 15 gun altına kacırdı sonra sınyallerını hep kontrol ettım 1 ay sonunda solemeye basladı 3 ay bıttı arada kacırma oluyo ama cok sukur o gunler gectı normal kulot gıydır altsız gezdırme alıstırma kulodunu evde sakın kullanma bı sure sonra rahatsız olmaz cısınden kakasından gıydırırsen ben 22 aylık basladım
Duyguduygu1212 Umayduru25 merhaba benimde bebeğim 22 aylık bizde 20 gündür başladık başta gayet güzel alıştı söylüyor du ama 1 haftadır yine söylemiyor ben takip ediyorum anlayıp götürüyorum ben görmezsem altına yapıyor başta çok güzel söylüyor du ama
yaseminoztrk Umayduru25 8. Gün dün hiç kaçırmamıştı bende ona güvenerek teklif etmedim belki söyler diye ama 2 kez kaçırdı. Evet aslında bende kilota alışsın istiyorum açıkcası. Geceleri nasıl yaptınız peki nasıl ilerledi süreç
Zeliff yaseminoztrk biz eğitim vereli 5 ay oldu neredeyse ama öyle donunu indirme vs yok daha😅 geliyor yanıma çişim ya da tatam geldi diyor götürüp ben yaptırıyorum
yaseminoztrk Zeliff peki dışarı falan çıkma durumları nasıl şuan yada ne zaman alıp avm falan götürebildiniz çişi gelince tuvalete kadar dayanabiliyor mu Cafe, avm gibi yerlerde
Umayduru25 yaseminoztrk ben kendı solemeye baslayana hep sordum sınyallerı hep kontrol ettım solesede bazı gunler solemıyodu gecelerı ben basladıgımda sogukdu o yuzde 2 ay sonra bırakdım her aksam yatmadan cısın gelırse bana sole dedım uyuduldan sonra bez taktım hıc kendım kaldırmadım ılk gunler bı lac kez yaptı sonra soledı bazen yıne kacırıyo
Zeliff yaseminoztrk ilk öğretmeye başladığımda evde yapıp öyle çıkıyorduk ve uzun süreli çıkmıyorduk yarım saat bir saat yürüyüş park vs. Alıştıktan sonra tutmaya başladı tabi tuvalete gidene kadar tutuyor☺️ dışarıda hiç kaza yaşamadık. Yinede hep tedbirli gittim yedek kıyafet çamaşır filan götürdüm ama gerek kalmadı. Misafirliğe giderken klozet aparatını yanımızda götürüyoruz orada da rahatlıkla hallediyoruz işimizi
yaseminoztrk Zeliff dışarda 30 35 dk kadar tuttuğu oldu aslında geçen çıkardığımda da 15 dk sonra kaçırdı 😂 galiba biraz düzene binmesi gerekiyor. Sizi bunalttım ama son soru 🙏 geceleri nasıl alıştı peki
Zeliff yaseminoztrk yok ne demek tabi ki burada birbirimize yardımcı oluyoruz🥰 geceleri ilk günler bez bağladım çünkü sabaha kadar çok kez çiş yapıyordu. Sabah biraz tutmayı öğrenince gece de yapmamaya başladı kuru uyanıyordu takmadım artık bezi. 5 ayı bulacak neredeyse hiç gece kaza yaşamadık. Uyandıranlar oluyor ama öylede alışkanlık olup hep kalkmak istiyormuş çocuklar. Ben kaldırmadım oda yapmadı sayılıdır gece beni uyandırdığı çiş için.
kitapkurdubebeninanasi yaseminoztrk ilk 3 gün kilot dahil hiçbir şey giydirmedim ben. Bez hissi vermesin diye. Daha kolay alıştı👍🏻
yaseminoztrk kitapkurdubebeninanasi mantıklıymış aslında ama işte sağa sola oturuyor enfeksiyon kapar falan diye korktum bende
kitapkurdubebeninanasi yaseminoztrk baskıcı olmayan tuvalet eğitimini duydunuz mu bilmiyorum ben onu araştırıp okudugumda böyle önerilmişti öyle de yaptım şükür bir sıkintı olmadı😊
yaseminoztrk Zeliff tamamdır buna çok sevindim çünkü bende hiç uyandırmak istemiyorum çok zor uykuya dalıyor uykusu bölünürse 🤦 tek tek hepsine cevap verdiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim bana da baya fikir oldu ve rahatladım. Sağlıkla büyüsün yavrunuz 🌸
BalAnne1 Bizim 3 yasinda 1 ay oldu baslayali ben soruyorum yok diyor lazimliga gidip yaptiriyorum o zaman yapiyor daha soylemiyor uzun surec