Benim kızım şuan 29 aylık bundan 2 ay önce denemiştik ve hazır olmadığını gördüğüm için üstüne çok gitmeden tuvalet eğitimine ara vermiştim. Bu ay tekrar deneyelim dedim ve ilk gün bi kaç kere kaçırdı, ikinci gün sadece bir kere kaçırdı çişini, üçüncü günden şimdiye kadar maşallah hiç kaçırmadı gündüzde gecede. Çişi geldiğinde anne ciş diyor. Bezi gece ve gündüz birden bıraktık, lazımlık değil direk tuvalete alıştırdım ve alıştırma kilotu kullanmadık. Çocukların aklı karışır diye önerilmiyor alıştırma kilotu ve gece gündüz birden bırakın bezi diye tavsiye ediliyor. Gerçekten sabır gerekiyor. Çocuklar hazır değilse üstüne gidilmemesi gerekiyor çünkü ozaman korkuyorlar ve iş dahada zorlaşır diye düşünüyorum. Zamanı gelince, hazır olunca gerçekten belli oluyor 😊