Ozlemmdemiirrr beta ile ilgisi var ikizlerde beta yüksek çıkıyor, bazı ikili keselerde birinin içi boş olabiliyor o yüzden kalp atışı bekleyeceksiniz, ben 8. Haftada kalp atışlarını duymak için gittim ve duymuştum. Üzülerek söylemeliyim ki ikiz gebelikler risklidir. Kendinize çok çok çok dikkat edin, yorulmayın hiç, nereden mi biliyorum 😔