Kaderkaya32 ben ıspanak sevmem ama semizotu yemeği cok guzel oluyır hafif ekşimsi. Ben soyle yaparım soganı zeytinyagı da kavururm sonra rendelenmiş domates ve sarımsak eklerim ustune semizotu kısık ateste iyi, kavrulur azıcık pirinc ya da bulgur eklerim cok cok su pirinci pişirecek kadar kısık ateste pişiririm. İki yasındaki oglum da cok sever yogurtlu birlikte yer