Liliii 343458 ben onu da olamadım 3 aylık iğne kullanıyordum ara kanamam oldu çok az. Siz de kullanmışmıydınız ilaç vs?
Tuba Balbebekim Emziriyorsanız oda düzensizlik yapar. Ben ilk hamilelik sonrası 9 ay adet görmemiştim ondan sonra da zaten hamile kalmıştım
Cennetinsusu Balbebekim İlk bebeğimde 2 ay sonra adet olmuştum. 2. Sefer tekrar 2 ay sonra olmuştum sonra her ay devam etmiştim. 2. Bebeğim 40 çıktıktan 13 gün sonra oldum ama normal adet gibi değildi leke leke oldu. Bir kaç gün sürdü bitti. Üzerinden 1.5 ay geçti hâlâ olmadım. Düzensizlik olması normal. Hemşire adet olup olmadığımı sormuştu. Bende oldum ama leke leke dedim. Normal demişti bilemiyorum.
Kubraa123_ 40 ım çıktıktan sonra regl oldum sonrasında 10 günde bir 3 sefer oldum ama üç dört gün sürdü benimki biraz sıkıntılı galiba böyle pes peşe olan var mıı
Ozan_veli Kubraa123_ benimde 40 çıktıktan sonra oldum 10 gün sonra yine lekelenme şeklinde akıntım oluyor bende tam burada yazacaktım olan var mı diye
ENAU Balbebekim 17 mayısta doğum yaptım.27 temmuzda adet oldum normaldi.şimdi olmam lazım ama gelen giden yok 😅
Juniorozturk Balbebekim doğum kanaması bittikten sonra bebeğim 3 aylıkken ilk adeti oldum. Sonra direkt düzene bindi benim düzensizliğim yoktur şükür
Emisse Balbebekim doğum yaptıktan 2.5 ay sonra regl oldum bebeğim 4.5 aylık hala regl olmadım doktora gittim adet söktürücü verdi bakalım😢 sanırım düzensizlik oluyor doğumdan sonra
plajterligi Balbebekim düzene giremeden tekrar hamile kalmam şoku 😂😂😂 7.aydan sonra düzensiz oldum 2 ay boyunca sonrasında zaten hamile kaldım yani bana yine uzun süre regl hayatı yok🫠
Rabiamnsr Balbebekim ilk adetim benimde çok azdı adet sayılır mı bilmiyorum ama kahverengi siyah şeklindeydi ve çok azdı sizindeböylemiydi renk
Uraztos Bugün bir aylık olduk, son 15 gündür sürekli kanamam var, genelde leke leke geliyor ama bi anda çok boşaldığı da oluyor. Doğum kanaması ve regliyi nasıl ayırt ediyorsunuz?
343458 Liliii yok emzırıyordum bu hafta kestım emzırmeyı sütüm azalsın Dıye bır ilaç var onu aldım bakalım hasta olurum diye düşünüyorum
Azrass Liliii 3 aylık iğne koruma olasılığı nasıl bnde düşünüyorum bide herhangi bir yan etkisi var mı
GunesSila Karacahanim çoğu kişi emzirdiği sürece adeti daha geç başlıyor bunu hiç duymadınız mı bir çok tanıdığım hala adet olmadı emzirdiği için
Niisaa Balbebekim ben 40 gün boyunca kanama gördüm sonra oğluma hamile kaldığım 11 ekimdi son adet tarihim o tarihte düzenli bir şekilde adet görmeye başladım oğlum 13 aylık düzenim hiç bozulmadı
teachermom07 Balbebekim bebeğim 9 aylıkken regl oldum ilk ay normalime göre çok az ve kısa sürdü . 2.ay 10 gün gecikmeli geldi. Bu ay gününde oldum fakat yoğun geçiyor