Doğum yapalı 8 ay oldu halâ regl olmadım oğlumda doğumdan 7 ay sonra regl olmuştum ve düzenli ilerliyordu bakalım bu sefer ne zaman olacak. Kansızlık regl olmamanın bir alakası olacağını sanmıyorum çünkü rahim duvarının dışarı atılması ile regl oluruz ama yinede doktoruna danış istersen tabii.