pembeayakkabilikiz ısıtıyorum 7 ye kadar parmağımı ısırıyorsa son saniye mayayı koyuyorum 2 kaşık 1 litre süte kavanozlara bölüşüyoruz kapatıp üstüne battaniye de örtüyorum güzelce mayalansın diye 5 saat bekletip kapakları açıp 7 saatte öyle bekletip kapatıyorum mis gibi oluyor 4-5 gün yiyor oğlum