theAna çok memnunum 3-4 aylıkken molfixe geçtik prima kullanıyordum. Primada geçmeyen bir pişik olunca bezini değiştirmeye karar verdim ıslak mendilleride çok güzel yeni doğduğunda saf su yeni doğan serisini kullanıyordum ama şuan ıslak mendiller biraz tuzlu olduğu için toplu sleepy sarı olanı alıyorum molfixin çok güzel indirimleri oluyor onları takip ederek alırsanız süper olur