ahsenerva_ Umutluluk Size de çok üzüldüm 🥺😣 benimde ertesi sabah 5 te kaldırıp catalda kürtaja almışlardı öylece ne uyusturma ne bisey hiç sesimi çıkarmadm die bide tebrik ettiler dayanıklıymısım. Ben sizden çabuk kurtulayım diye sustum dayandım pislikler ..
Hediyealp Ilk_mucizem60 aynen ama erken doğum olunca 35+5 doktor bebeğin küçük isterseniz normal doğum yapın dedi ben ne bileyim suni sancı vericeklerini bende tamam dedim demez olaydım keşke sezaryen olsaydım dedim 12 saat aç susuz bekletiler ay çok kötüydü
Ilk_mucizem60 Hediyealp normal dogum aslında sonu güzel başida o kadar zorlayıcı olmasa düşünsenize yürüyerek çıkıyosunuz sonrası daha hızlı toparlanma
Ilk_mucizem60 Hediyealp valla yarim saati bile keyifli degil 12 saat kabustur hani genel olarak soyluyorum suni sanci alan biri olarak zorlugunu biliyorum bi 12 saat almasamda
Hediyealp Ilk_mucizem60 yine olsa yine de normal doğum yapardım biliyormusuun çünkü ben akşamına kalktım yürüdüm yedim içtim çok çok rahattım tek sorun oğlum yanımda değildi piskolojik olarak çok kötüydüm yani
Bir-prens-annesiii ikiaslanannesi evet evet ondan bahsediyorum 2 defa bastırdı doktor 3 üncü bastırmasında oğlum çıkmıştı
Bir-prens-annesiii ikiaslanannesi kötüydü ama iyi ki de yapmışlar o anı hızlandırmak için yapıyorlar tamamen bize yardım etmek için benim çatım darmış ben doğumdan sonra öğrendim eğer bastırmasalardı hem ben hem bebeğim zorlanırdık
Biprensannesig Mihriban36 bayılmama ramak kalmıştı benim burnum çat diye dogum esnasında kanadı varmı başına gelen ?
Mihriban36 Biprensannesig ben onu yasamadim qma bazen tansiyon yuksekligi burun kanatıyor belki sizin de anlık cok yukselmistir
ikiaslanannesi Bir-prens-annesiii Çatı dar olunca genelde sezaryen yapıyorlar. Aslında kötü olan sadece o birkaç saniye sonrası çok rahatlık 🤭
Bir-prens-annesiii ikiaslanannesi evet bende öyle biliyorum ama bana söylemediler çünkü ilk doğum olmasına rağmen hızlı ve kolay ilerledi ve böylelikle normal doğum yaptım doğumdan sonra dikerlerken söylediler çatımın dar olduğunu söyleselerdi bile normal doğum olsun isterdim iyi ki de böyle olmuş
ikiaslanannesi Bir-prens-annesiii aynen bnde normal doğum seviyorum ya inşallah bu bebeğimi de normal doğum yaparım 😍