Ayy yorumları okuyunca bir kez daha iyiki sezaryan dedim🙄 normalden korktuğum için sezarysn olmak istedim belden uyusturuldum bebeğimi gördüm sohbet muhabbet ederek geçirdik odaya çıktım karnına bastırınca acı çok oluyor dediler ama ben çok acı hisstmedim ayağa kaldırmak için hemşire geldi beni sıkıca tut tansiyonun düşebilir dedi ama ben çok rahat kalktım bütün gece yirudum belden aşağı duş aldım😂 Eve çok rahat yürüyerek geldim hastanede ağrı kesici vurmays geliyordi gayet iyiyim gerek yok diyodm acı esigim çok yüksek ama nedense normalden çok korkuyordum vajinismus gecmisim vardı ondan dolayıydi bunları okuyuncada iyiki sezarysn olmuşum dedim ya .