Yok ben verdim gündüzde gecede bakıyordum ağlama krizinde veriyordum 1 paketi zor bitirdi doğumdan sonra birşey yemek istemiyordum sütüm gelmedi hemşire sütun yok diyince gece bile çay yapar içerdim birşeyler atistirip yatardim o derece düşünün şuan 2 ay 21 günlük şükür bide sağdım sürekli elimle pompayla cogaldi