Bizim gaz sorunumuz 16. Günden sonra başladı. Muhtemelen bebek aç olduğu için ağlıyordur. Tam emmiyorsa bile azda olsa mama takviyesi yapabilirsiniz çünkü aç olunca sarılık değerleri yükseliyor bu seferde Allah korusun o daha kötü. En azından bir kere de olsa mama verip bi deneyin rahatlayacak mı bebeğiniz en azından onu görmüş olursunuz