mutlukoala yeni gördüm. Bulgaristan bizim her ülkenin kuralları başka oluyor. Benim eşim bulgaristan vatandası zaten ben onun üzerinden başvurmuştum ama 3. Senede bıraktım zaten. Hem çok maliyetli hem gerek görmedim çünkü ben vize kolaylığı için yapıyordum. Eşim üzerinden schengen alıyorum daha kolay. Çocuğum zaten babası vatandaş olduğu için direkt vatandaş oldu ve pasaportunu aldı. Sizin bahsettiğiniz başka bir durum sanırım