Bmom çifte vatandaşlık kalktı diye biliyorum çifte vatandaş olarak doğması gerekiyor. Benim kızım çifte vatandaş ve 18 yaşına gelince bir tercih yapıp birini sildirmedi gerekiyor. Alabilir vatandaşlığını ama inanılmaz uğraşmalı mahkemeyle, 4 sene 5 sene 🤦🏼♀️