Mihriban36 vala Allah yardımcın olsun dogum cok çok zor piskolojikmen okadr etkiledilerki beni doğumdan sonra uzanamiyordum altan mauyne yapacaklar diye kendimi kasiyordum bide her yapislarinda canim cok açıyordu nornal dogum sancısını zatn herkez bilir onu anlatmıyorum bile aklıma geldikçe kasiliyorum bütün stajerler beni bulmuştu gelen giden altan muayne yapiyordu yapıldı diyordum yine yapilcak diyip yapiyolardi ıkinamiyordum saatlerce bekledim 19 saat sonra doğurdum ah ah birdaha çocuk faln istemiyorum bana kalırsa 1 tane yeter vala