Dlrskara Melike2218 doğumdan sonraki muayeneyi soruyorsan 40ın çıktıktan sonra gidiyorsun dikişlere bakıyor biraz parmağını sokuyor birde makine var onu sokup rahmine bakıyor hiç acımıyor ama
Elfkaraks Melike2218 1 hafta sonrasında gittiğimde sadece eliyle muayane etmişti bide ultrasonla karından bakmıştı
12345678fatma Melike2218 ben doğumdan sonra gitmedim bidaha dogumum okadr zor gectiki doktorlar hic acimadi bana normal dogurdum ama nasil dogurdum bi ben bi Allah bilir muayneye falan gitmedim korkudan yine allatan bakickalr canımı yakacaklar diye cunku doğumdan tam 30 defa altan muayne yaptilar mahvoldum
canparem2 Melike2218 bu alttan muayene olayı beni de çok geren bi durum bazıları çok rahat hiç acımadı diyorlar şaşırıyorum
nazli-06 Melike2218 brnım doktorum alttan muayene etmedı sadece ultrasonla baktı. Gayet ıyı dedı. 4-5 aylıkken kızımı hastaneye goturmusken kendimde muayene oldum. Ozaman alttan baktılar smear testı de yaptırdım jazır gıtmıslen
12345678fatma Melike2218 ben gitmedim canim cok şükür biseu olmadı bebisim 8 aylık oldu bile 40 lıyken surekli pansuman yap tentriyot la ben sürekli oyle yaptim sonra dikislerim kendi kendine düştü tabi iyilesmesi 50 günü buldu
Vldn0212 Benm de bebeğim yarın bir aylık olacak . Ve doğumum berbat geçti sonrasında dikişlerim açıldı falan. Onu tekrar dikişleri dikecekler diye gitmedim bile. Kendi kendine az çok toparladı. Asla gitmek istemiyorum kontrole.
Melike2218 12345678fatma canım bana batikon tendurtyot tarzı bir şey veremediler büyük bir hap verdiler ve kuru tut orayı dediler 10 11 gün sonra da muayeneye çağırdılar
Vldn0212 Melike2218 hiç anlamadım enfeksiyon dan dolayı açıldı galiba çünkü zorlamadım kabız değildim