DemirK evet relaktaz ama bende düzenli kullanmıyorum kusturuyor bence ve bi değişiğim görmedim 1 hafta düzenli kullandım sonra bıraktım 4 aylık oldu bebeğim şuan karın ağrısı gaz vs problemi pek yok şükür çok nadir arada kaka yapmadan huzursuzlanıyor ama eskisi gibi değil kıvranıyor bazen garip hareketler yapıyor bence alerjiden dolayı öyle olduğunda ağlıyor ama dediğim gibi ara sıra a korkmayın geçiyor gerçekten çok zor bir süreç sizi çok iyi anlıyorum .Allah şifa versin bebeklerimize.Deri testi de yapmişsiniz yemiyorum diyorsunuz nasıl oluyorda geçmiyor gerçekten can sıkıcı benimde öyle işte yemiyorum ama hala mukus hatta bu gün ilk defa kan gördüm yerken bile olmamıştı.