Biz deri testi yaptırdık 12 li biraz zor oldu ağlamasına çok dayanamadım ama hergün ağlamaktansa artık neye alerjisi olduğunu öğrenmem lazımdı. Bize de doktor süt ve süt ürünlerini bununla etkileşimli olarak dana etini ve yumurtayı yasakladı hemen diyete başladık. Paketli ürünlerde dahil olmak üzere diyete hiç kaçamaksız uydum. Fakat alerji durumumuz yani mukuslu kaka, yüzde döküntü, ve karın ağrısı asla azalmadı her doktora gittiğimde bir şeyleri daha yasakladı önce domates, sonra tahin ve kuruyemiş. Yani Şuan yediğim çok çok az şey var. Ama benim tek takıldığım karın ağrısı ve sürekli ıkınma onun dışında mukuslu kaka yüz döküntülerini falan çok kafama takmıyorum. Zaten var olan bir gaz sancısı var birde üzerine alerji kaynaklı karın ağrısı eklenince bazı günler nerdeyse 2 saat uykuyla ayakta kalıyoruz çok yoruldum 😓😓😓 umudum üçüncü ayda, gaz sancısı bıçak gibi dördüncü aya girince kesilir diyorlar ama ben zannetmiyorum bu alerjinin yarattığı yarın ağrısının falan geçeceğini 😭😭