Bir arkadaş da yazmış tv ile ilgili. Kesinlikle çocuklarınıza tv tablet telefon vermeyin. Son zamanlarda atipik otizm vakaları çöm çıktı ve nedeni bunlar. Çocuklar tv izleyerek veya telefondan bi şeyler izleyerek sadece alıyolar dinliyorlar kendileri etkileşime geçmedikleri ifade etmedikleri için konuşma geçiliyo ve otizm belirtileri görülebiliyor. Bunlar olmasa bile çocuklar asosyal sinirli oluyor. Gerekirse sıkıntıdan ağlasın i, yemek yemesin ne olursa da tv nin verdiği zararı hiçbir şey vermez