xSarelle bunu yazdığınız için az önce açtığınız tartismaya baktım
İki oğlum var biri 3 yaşında biri 11 aylık
İlk oğlumda burda otizm okumaktan pimpirik hale geldim,yok ellerini cirpiyo yok sesleniyorum niye bakmiyo falan ama diğer şeyler normal, 3 defa doktora götürdüm çocuğu ondan sonra 2. Oğlum doğdu 11 aylık o da babası eve gelince kollarını cirpiyo böyle ya da oyuncağı vuruyor yere çırparak yine aklıma düştü dedim dur kendi kendime..Otizm öyle tek bir hareketten baglarsak tekrarlayan hareket bacak sallama onu bende yapıyorum bende otizm miyim yani..Şuan dikkat etmeniz gerekenler: oyuncakları iki eline alabilmesi, anne ya da baba odadan çıktığında ağlaması arkanızdan gelmesi, göz teması kurması, sosyal gülümseme, ismine şuan o kadar duyarlı olamaz diye düşünüyorum, yabancilama var mı mesela? Babildama.Gibi gibi…eğer diğerleri normalse tek harekete otizm diye düşünürseniz benim gibi doktor doktor gezdirirsiniz çocuğu..Sinir sistemim bozulmuştu