Kaldırmaya gerek yok bize doktorumuz artık gece uyandırma dedi 40 günlükken 8 saat uyuyorsa uyusun elleme dedi emzirmek kadar uyku da önemli uyuyarak büyüyecek dedi bende o gün bugündür kaldırmıyorum 50 günlük olduk zaten ilk gece uykusuna yattığında 4 saat uyuyor ondan sonra 2 saatte bi kalkıyor benim oğlum uyku da önemli