2 saatte bir emzirerek buyuttum suan 1 yasında uyanmasını beklememek gerektiğini biliyorum doktorumuz ufak gıdıklayın ya da topuklarını hafif sıktırın biraz uyanır emzirince de geri dalar demişti öyle de oldu bi sureden sonra alarm bile kurmadık o da kalkardı ben de 🤭