4 buçuk aylık bebeğim var sezaryen doğum oldum diyetisyene gidiyorum emzirmeme uygun diyet veriyor hem kilo veriyorum hemde sürüm arttı göbeğimde kalmadı köşede hiç kullanmadım kilo veremeyen arkadaşlara kesinlikle diyetisyene gitmelerini tavsiye ediyorum 😊