Fulihkn benim kızım 7 aylıkken emzik tuttu doğduğunda asla tutmadı bebekten bebeğe değişir görümcemin kızı da doğdu emzik verdi tutmadı asla 6 cı aydan sonra tuttu 3 yaşında asla emziği bırakmıyor annesi emzik almıyor krize giriyor siz bilirsiniz tabi benim için emzik almaması sorun değil gereksiz birşey bence herkesin kendi fikri baştan kolaylık oluyor ama ilerde bıraktırmak çok zor oluyor malesef isteyen verebilir tabi ki. Benim kızım da anne sütüne düşkündü aşırı ama emziğe alışınca meme reddi oldu bizde malesef ve emmeyi bıraktı