Milanbebek 10 günlük bebeğim var. Çok şükür güzel emiyor. Hatta beni emzik gibi kullanıyor karnı tok olmasına rağmen kusuyor mesela yine emmeye devam ediyor. Emzik vermek istiyorum artık göğüslerim yara oldu dayanamıyorum acısına, sizce ne yapmalıyım.
Milanbebek Milanbebek arada mama da veriyorum kilo alsın diye çok az kusması ondan olabilirmiş dedi doktor (hipp 1 )
Fulihkn Milanbebek ben doğduğu anda verdim bence alıştır meme reddi olcağını düşünmüyorum çünkü şimdi alışmazsa daha alışmaz uykuya geçişte rahat olur
Feridece28 Milanbebek ben hastanede doğduğu gün verdim, beni de reddetmedi bence edesi varsa her türlü ediyor zaten. Eğer güzel sütün varsa neden mama veriyorsun ki?
Eloooooo Bizim doktorumuz da 1 ay geçsin sonra verin dha öncesi meme reddi yapar demişti. He tabi çocuk almayacaksa almıyor, beni hala emzik olarak kullanıyor ( her türlü emziği denedim )
livanurvealpinannesi61 Fulihkn kızım doğdu emzik verdik asla almadı 7 aylıkken tuttu ayrıca emzik ve biberon meme reddi yapar bunu yenidoğan doktorları ve emzirme danışmanları söylüyor bizde emzik meme reddi yaptı. Bize doktor emzik gaz yapar meme reddi yapar demişti boş boş emzik emmesi doğru değil benim kızım çok zor bıraktı emziği alışınca asla bırakmıyorlar malesef onu da düşünüp vermek gerek
redizepol1 Milanbebek inanin her bebek farklı. Bu lafa çok inanirim. Kızım ilk doğduğu gün verdim. Şuan 6 buçuk aylık. Emziği sadece gece uykuya geçerken alıyor gün içinde hep oyun oynama dışarda gezme derken aklına gelmiyor. Ama uykuya geçince istiyor. Meme reddi olmadı. Ama arkadaşım da oldu. Sans işi sanırım
Milanbebek Sizin canınız yanmıyor mu yaa. 24 saatin 20 saati emiyor. Çok şükür emmesi iyi ama bazen 2-3 saat boyunca emiyor. Meme ucum hep yara
Minikanne07 Milanbebek lansinoh Krem tavsiye ederim emzirirken ağlardım sadece 2 gün kullandım çok çok iyi geldi
3goktgmom Milanbebek boşa emiyordur 2 3 saatte, bebekler ilk 4 dk içinde doyarmis geri kalan 10dk ise keyfi emermis çocuğu saatlerce tutma memede iyi bse dgl,
Fulihkn Milanbebek hayır çıkarmıyorum o zaten bi süre sonra yorulup atıyor canım. Bazı doktorlar uykuda emzik öneriyorlar
Ceylan48 İlk oğlumda eşimde bende best anne baba olucaz derken yok emzik verme yok biberon verme yok o yasak bu yasak falan derken tabiki emzik vermedik. Ama dehşet bı 6 ay geçirdik kolikti ve sadece memede susardi. Arabada susmaz pusette susmaz sallarız susmaz vs vs. Bi şekilde büyüdü şuan 2.5 yaşında ve geçen ay da kardeşi doğdu ben ameliyattan gelene kadar annem emziği tıkmış ağzına. 1 aylık oldu şimdi ve emzik iyiki var diyoruz eşimde bende. Ağlıyor veriyoruz susuyor diğer türlü ya emerek ya sallayarak yada başka bı şekilde susacak çünkü. Emmesini ve kilo almasını da etkilemedi MaşAllah ilk aydayiz 1800 Gr aldı oğlum. Demem o ki biz emziği çok sevdik ve rahat ettik doktorlarda kesin karşı çıkmıyorlar zaten verebilirsiniz diyen çok doktor var. Siz de sizin bebeğinizin durumuna göre bence başlayın derim😚
sedaksoy Milanbebek ben 15 günlükken verdim eğer vermeseydim bitişik yaşıyor olurduk en azından wc gidebilecek zamanım var emzikten sonra
Meri-Mel Milanbebek 27 günlük idi ben verdim aman büyük rahatlık zor olucak biraktirmak belki ama Rabbim kolaylığını verir insAllah sadexe uyurken veriyorum gündüz ya da gece
democann Milanbebek 5 günlükken başladık ben çok zorlamadım ama babası vere vere alıştırdı şimdi de uykuya geçerken tutuyor genelde dışarda falan da işe yarıyor çok ağlayınca ya da normal dururken pek tutmuyor. Meme reddi de olmadı.
Duyulurum Milanbebek doktorlar ilk bir ay vermeyin dediği için emzik almadım ve 1 aylık olunca emzik siparişini verdim 😄 ilk bebegim tutmamıştı ama ne zaman denedik hiç hatırlamıyorum
Duygarn Milanbebek doğduğu ilk gece verdim. Uykuya dalamayınca kullanıyorum gün içinde sadece. Meme acın içinde tahin yağı kullan yarayı da acıyı da geçiriyor ♥️