Cimcimelerinnnesi ElifKaratas ben doktora gitmemistim canim kanamam bitince giderim devam ederse dedim ama kesilince gitmedim canim .
Gozde92 babygirlandmom Enfeksiyn olabilir sonucta uzun sure ped kullaniyoruz. Ben normal dede pedi uzun kullaninca mantar oluyorum 40 gün heleki cok uzun.
ElifKaratas Deniz2961 korkma canm bunlar hep yaşanacak daha bişey değil küçük acılar rabbm sağlık sıhhat versin acısını göstermesin
babygirlandmom ElifKaratas acaba kanamamzn az olmasndan kaynklmi camm kan icerde kokumu yapyoki acaba ben oyle dusunmye basladm