Gozde92 benimde aynı senin gibi oldu bitti gibi oldu sonra 38. gunumde bir artti sanki muslugu acmissin gibi cok fazla geldi 3-4 gün böyle yogun geldi sonra yavas yavas azalmaya basladi 46. günümde bitti. doktora gittim ben yogun oldugu zamanlarda muayene etti parca kalmismi diye baktı(nornal dogum oldugu icin), temiz oldugunu görünce bunu adet kanamasi olarak kabul educezbir kac güne gecer dedi. suan 48. günümdeyim tekrar baslamiycak gibi duruyor