Aksoylu24 kolik bebeklere ne yapsan fayda etmiyor gaz gibi değil çünkü. Sadece rahatlatabiliriz gerisi ayı gelmeden geçmiyor. Ben gaz masajlar yaptım hergun akşam duş aldırdım. Hamak aldım sallamak iyi geliyor cunku hala hamakta yatar bebeğim. Günde 3 kez sab simplex damla 1 kez akşamlari biogaia verdim. Kendim gaz yapacak hiçbirzey tuketmedim hala yemiyorum. Kimyon çayı içtim sürekli bebeğime 1 çay kaşığı verdim ara ara.ayaklarini sicak tut. Ayaklarını bisiklet tarzı çevir ve karnına doğru çek gazı çıkarmasına yardımcı ol. Tuvalet pozisyonda beklet ama dikkatli ol kalça çıkığı açısından. Bunları yaptım ben 4 ayı geçtikten sonra rahatladim şuan 5.5 aylık. Dediğim gibi koligin caresi yok büyümeden bitmiyor sadece biz rahatlatabiliriz