Sena__41 bende içirdim herhangi bir zararı yok dedi doktor.Bir çay kaşığı veriyordum çok faydasını görmedim gaz zamanla geçiyor canım.4 ayda geçti bizim ama çok çektik masaj iyi geliyordu ayaklarını ona ittirin karnını ovalayın artık ne şekil gaz çıkaracağını öğrenmiştik sadece o hareketleri yapıyorduk