sevo05 yaşadıklarınızı dört sene önce evlenme arifesinde yaşadım ve iki sene cebelleştim. Başım dönüyordu sürekli benim, kalbim hızlı çarpıyor, kafamda tümör mü var ? Kalp krizi mi geçiriyorum ? Oramda buramda kitle mi var ? Hep bu sorularla geçiyordu günüm. Gitmediğim doktor, hastane kalmadı. MR çektirdim sayısız.. holter taktılar vs vs. Yalnızlıktan olduğunu düşünüyorum, evde akşama kadar yalnız vakit geçirmekten kendimi dinlemekten. Sonra işe başladım hayatım değişti. Kısacası çalışmıyorsanız imkanınız varsa işe başlayın, çalışıyorsanız da hayatınıza değişiklik katın bir uğraş bulun kendinize. Tablo yapmak, müzik aleti çalmak, bir kursa gitmek gibi.. her şey beyinde bitiyor kafanızı dağıtın eminim iyileşeceksiniz. Geçmiş olsun 🌸