sevo05 bende 1 ay olmadı daha normal otururken birden kalp atışlarım hızlandı 130 135 falan tansiyonum 16 ya çıktı çok korktum ambulans çağırdık hatta kaç defa da acile gittim sabahladım orda en son doktor yaptığı testler sonucu psikolojik olduğunu anksiyete başlangıcı olduğunu söyledi. Beni de bi sıcaklık basıyorsu gözlerim kararıyor içim daralıyor her an bir sey olacakmış gibi hissediyordum, daha sonra kardiyoloji de gittim yine aklım kalmasın diye ama o da bir şey yok dedi hamdolsun bende psikiyatriye gittim ilaç kullanıyorum şuan