Queensmom Artık fazla kiloları başkasına devretme ve başkasından alma gibi bi teknoloji mi gelse ya 😄 Zira bende bağışlanacak çok kilo var 😅 Şaka maka herkesin istediği olsun kızlar mutlu olduğumuz kilolara kavuşalım inşallah 🤍
keskebirazuyusam Queensmom ay keşke öyle bişey olsa😂😂 çok zayıf değilim ama olduğum kiloda mutlu da değilim o yüzden biraz daha almak istedim
keskebirazuyusam Deletedmom_106 😂😂😂 öyle olmaz işte hayatım. Kendini tiksindirmeden herşeyden yemen lazım, mesela ben gece çok acıktığımda asla uyuyamam hemen 2 yumurta haşlarım😀
Deletedmom_106 keskebirazuyusam gece yemeği Bnde yerim iki noodle yer uyurum. Yada 2 tost yaparım kendime 😂ama yaramıyo
Humeyrakeskin keskebirazuyusam ayy ararken bu posta denk geldim bende 50 kiloyum zayıflıyorum 55 olsam bile yeter bana bunu deneyeceğim çok teşekkür ederim ☺️ ❤️
keskebirazuyusam Humeyrakeskin mutlaka dene kuzum 😊 20 gündür devam ediyorum 3 kilo almışım kendimi çok iyi hissediyorum. Giydiğim kıyafetlerim üzerime oturmaya başladı
Nuurrdi keskebirazuyusam ben önceden çok zayıftım. Şimdi dogumdan sonra kocaman göbeğim var o ayrı tabi ama 😂 sizi iyi anlıyorum kilo almak aşırı zor. Kilo verirken boğazından kesiyosun oluyo ama iştah yoksa bide metabolizma hızlıysa kiyo al alabilirsen🤦🏻♀️
keskebirazuyusam Nuurrdi aynen canım ya. İştah olmayınca yiyemiyosun bide üstüne enerjisiz oluyorsun. İnşallah kendimizi iyi hissettiğimiz kiloya kavuşuruz 😊