Merhabalar kızlar boyum 1.72 ve 58 kiloydum. Belki bazılarına normal gelebilir ama ben biraz kilo almak istiyordum çünkü kıyafetlerimin yakışmadığını düşünüyordum ve bide toplum baskısıda eklenmişti. Ufak çaplı bir araştırma yaparak kilo almayı başardım ve kilo almak isteyen arkadaşlara faydası olur diye burda paylaşmak istedim 😊 şimdi tarifi yazacağım ben bu tarifi gece uyumadan önce hazırlayıp içip uyudum 10 günde 2 kilo aldım hemen.
10 tane çiğ badem
10 tane çiğ fındık
5-6 tane cicibebe
2 ölçek protein tozu (olmasa olur)
1 yemek kaşığı yulaf ezmesi
1 yemek kaşığı bal
1 tane muz
1 su bardağı süt
Bunları blenderdan geçirip afiyetle içiyoruz 😊
Tadı çok güzel oluyor, bende protein tozu olduğu için onuda ekledim ama yoksa sorun değil diğer malzemelerle hazırlayabilirsiniz. Ben 10 günde 2 kilo aldım hala içmeye devam ediyorum umarım kilo almak isteyen arkadaşlarada yardımcı olurum ❤️