emasskaraman Kızım 14 ay 22 günlükken ilk dişini gördüm 😅 Hem de üstten çıkartıyor. 4 gün sonra 15 aylık olacak benim kızım. Genetik anne, babaya bağlı. Kayınvalidem hep der benim çocuklarım 2 yaşında çıkardı diye. Dişi görünce o kadar beklemediğim için çok sevindim. 😂😂😂 Bide diş genetiğinin babaya çektiğini düşünüyorum. Görümcelerimin hiç birinin çocukları benim kızımın ki kadar geç çıkarmamış çünkü.