1453Abcdefg siz ilk günden sonra atlatirsiniz kreşe kaydını yaptırırken öğretmenin yanında ağlamaya başlamıştım çocuğa değil bana oryantasyon yapacaklardı neredeyse 😂 ama gittiği ikinci gün çok rahattım şu anda da tatlı heyecan yaşıyorum. Oğlunuz için evde ogretmencilik oynayın sevdiği çizgi film kahramanı oyuncak falan varsa onun resimleri olan defter boya çanta falan gösterin okula giderken bunlar senin olacak diyin, sohbet ederken hatta çocukluk fotoğrafınız varsa o zaman şu yastaydim en güzel günlerimdi okula gidiyodum arkadaşlarım vardı oyun oynuyorduk diye anlatın, parka gittiğinizde çocuklarla konuşun okula gidiyorlarsa oyun oynuyor musunuz boya yapıyor musunuz diye sorun başka çocuktan duyarsa ilgi çekici gelebilir, arkadaş istiyorsa okulda iyi arkadaşları olacağını söyleyin, okula bırakırken sarilacaginizi oyun, boya, yemek zamanı bitince kapıda bekleyeceginizi çıkınca yine sarilacaginizi söyleyin. Kesinlikle kendi stresinizi yansitmayin okulda dikkat et şöyle dur böyle yap demeyin sadece güzel anlatın istemediği için en ufak olumsuz şeyde hiç ısınmayıp bahane edebilir bide belki ayrılık kaygısı yaşıyordur onun için okulu istemiyordur internetten onunla ilgili şeyler okuyun. Umarım çabucak alışır mutlu olur endiseleriniz yersiz çıkar 🌸