Biz3kisiyiz_ Duyguseli_12 irmikle veya yulafla falan meyveli bir mama . Etle pilav yemiş yanar tabi 😂 zaten böyle yiyorsa gece extra bişey yedirmeye gerek yok yoğurt ver kefir ver ayran ver yeter
livanurvealpinannesi61 Duyguseli_12 süt iştahsızlık yapar birçok zararı var 2 yaşa kadar formül mama verilir malesef.
livanurvealpinannesi61 Asya3870 devam sütleri hiç sağlıklı değil içinde çok fazla şeker kaktı koruyucu var aşırı şeker içeriyor 2 yaşa kadar şeker verilmez şeker içeren ürünler de verilmez ki
Asya3870 livanurvealpinannesi61 tamam canım sen en doğrusunu bilirsin. Mama içmeyen, normal sütü dahi deneyip kabul etmeyen ve gece ağlayan bebeğe kaldırıp çorbamı içireyim? Yatarken ne yedirirsen yedir gece mutlaka uyanan ve acılıp ağlayan bebeğe napim sen söyle onu yapim haydi? Su falanda ver dersin şimdi hepsini denedim yok. Cevabını bekliyorum mutlaka? Doktora eczacıya danışıp verdim devam sütleri zaten bebekler için üretilen bir şey dedi. Siz daha iyi bilirsiniz tabi
Meryem00 Duyguseli_12 yaklaşık 2-3 aydır gündüz mamasını kestik çok zorlanmadım ama biberonu gördüğü an mama diye çıldırıyor hala. Görmezse sıkıntı yok istemiyor. Gece mamasını hala kesemedim, 1 yaş 15 günlük şu anda . Gece 2-3 kere mama yemeye uyanıyor. 120 cc yapıyorum, ama bence akışkanlıktan istiyor. Akşam 7 de tıka basa da doyursam 12-1 gibi tekrar mamaya uyanıyor. Bir gece kabak çorbasını sulu yaptım biberona koydum onu içsin diye belki istemez artık diye o gece istemedi su içti uyudu falan. Ama ertesi gece kıyametler koptu. Nasıl bırakıcaz bilmiyorum. Bi yandan alerjik bebek, yediği şeyler sınırlı. Kıyamıyorum bıraktırmaya ama bi yandan da uykusunun kalitesi olmuyor bu sefer. Ve gece yediği zamanda gazlanıyor. Sık uyanıyor. Şaşırdım kaldım anlayacağınız.
Melek3452 Duyguseli_12 site alerjisi olmadgi icin, 1 bardak sut, yda su, bi tatli kasigi irmik, bi tatli kasigi pirinc unu bunlari krstrip muhallbi kivami aliyo zaten, icinede kndi yptgim 2 3 tme bebe biskuvisi, yrim muz .
Gamzedagyeli Duyguseli_12 valla benim çocukta 1 yaşına yeni girdi 13 aylık olmak üzere doktoru kes dedi mamayı yavaş yavaş ama nasıl yapıcam bilmiyorum cesaretim yok açıkçası hatta gece beslenmeleri için eşiniz kalksın ilgilensin anneyi görünce besleneceğini biliyor dedi 😂denedik en fazla 1 hafta sürdü. 1 kez uyanıyor bazende hiç uyanmıyor o yüzden veriyorum valla vermesem biliyorum uyumuycak uykusu ziyan olucak zaten diş çıkarıyor 2 yaşına kadar kullanıcam. Süt vermek istemiyorum kolikti hala daha karnı ağrıyınca ağlar biraz. Zaten emziremedim 4 ay kadar emzirebildim mamayı da kesersem kendimi suçlu hissederim. Bildiğimi okudum her zaman hiçte pişman olmadım 🥰
Duyguseli_12 ikizannesi4242 1 yaş aşısı zamanı kilosuna bakıldı 9.500 ozaman şuan tam bilmiyorum ama zayıfladı yüzünden belli
Duyguseli_12 Gokturk_ yemek yiyor dişleri çıkıyor artık biberonda dolayı dişleri yamuk olmasını istemem biandan artık mamalar bütçemi çok aşıyor bide geceleri 3 defa kalkıyor mama
ShuraMeyra Duyguseli_12 ben 120 ml icine 4 yerine 3 kasik attim sonra 2 kasiga indirdim baya sulu bisey oldu sonra kendi icmek istemedi