Duyguseli_12 Ben gece beslenmesini yaşından önce kesmiştim. Su verdim uyandığnda. Zaten belirli saatlerde kalkıp mama istiyordu. İlk birkaç gün zorlandı. Sonra baktı mama veren yok şu şu nerede kadar. Uyanmaz oldu. Gündüz de sabah öğle akşam yemek yedi. İki ara öğün yaptık. Meyve, kuruyemiş, kek vs yedi. Karnı tok olunca mama aramadı. Yalnız gece uykusundan önce bir kez içmeye 3-4 ay devam ettik. Çünkü 6-7 de akşam yemeği yiyince 9 da uyku ve sabah 8 e kadar açlık olmaz. İllaki uyanır. O yüzden onu kesmedim. Ara ara kefir, ayran içirdim. Onlara alışınca uyku öncesi mamasını da bıraktı. Şuan 23 aylık. 5-6 aydır çok şükür uyku düzenim var. Birde bana kalırsa muhallebi, süt, bebe büsküvisi tercih etmeyin. Bebeğinizin sağlığını önemseyin.